BARNVAKT ÅT CASPER.

Bra uppdatering idag! Orkar inte skriva nåt nu heller egentligen, är svintrött som vanligt och har varit det hela dagen också. 

Men efter skolan följde jag med Agri en stund hem till honom, efter en stund fick jag ett sms av Caspers mamma som undrade om jag ville va barnvakt, klart ville jag det. Så pappa hämta mig och skjutsa ut mig dit och VILKET UNDERBART VÄDER. Dom hade nyss ställt ut studsmattan och den stod mitt i solen, så vi var ute och hoppade i över en halvtimme säkert, haha kul att få vara som ett barn igen. Sen kom jag hem, och har varit duktig och städat och pluggat.

Imorgon ska jag börja packa också för på fredag åker vi, åååååh taggar som fan!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0