BELLA OCH AGRI SNARKAR IKAPP TYP.

Juste, hade ju en blogg också..

Nu är jag och Agri i alla fall i Sunne! Agri och Bella ligger bredvid mig och sussar så sött..
Åkte till skolan idag även fast jag inte kände mig så himla frisk, är ännu värre nu. Tror jag håller på att få öroninflammation och förkylningen blir bara värre. 
Men gjorde nationella i engelska, gick helt okej tror jag. Sen åkte vi till Sunne direkt efter lunch, och vi har typ varit med Bella, och Fia en stund också, sen vi kom. 

Känner sån jävla empati för en kille i min skola som tydligen skulle flytta till Danmark idag. Han gick och grät i skolan, såg även en lärare som gjorde det och några klasskompisar till han också. Usch, tänk att flytta till ett helt okänt land. Känner honom inte så bra, men har varit med honom några gånger när jag var tillsamans med Hampus. Stackare... Hoppas han får det bra där nere i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0