Dans på folkets huuuuus

Gick till skolan igår, va fortfarande rätt sjuk men gjorde verkligen rätt i att gå för vi dansade med dansinspiratörerna på eftermiddagen, lite pinsamt först men sen var det bara kul! På kvällen skulle vi också till folkets hus och dansa med alla nior i hela sandvikens kommun, och det blev en av dom roligaste kvällarna i mitt liv! Det var verkligen sjukt kul! 

Nu ligger jag hemma i soffan med Ulrik Munther i öronen, ska nog bara va hemma och ta de lugnt ikväll. Slänger in några bilder från igårkväll också, tog dom från Josefin, hoppas det inte gjorde nåt :)


Den här goa killen fick jag några danser med 

Kommentarer
Postat av: jossi

hihi det är mina bilder inte Anelas :)

2011-04-29 @ 19:01:41
URL: http://annajosefinahrlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0