jävlar vilken rolig information

Världens bästa syster Frida hämtade upp mig i Karlstad igår, så åkte vi direkt till Grums, åt på donken osv. Sen hämta vi upp min tremänning Karl och hans kompis och åkte till nån håla borta i Säffle och tittade på Fridas pojkvän när han spela fotboll, stalkervarning kanske.. heh
Aaaaa, men sen kom Fridas kompis Bella till henne och vi typ grillade burgare, och sen åkte vi ut på någon roadtrip haha åjavene, åkte först till Karlstad, sen Kil och sen tillbaks till Grums. Vi kom hem typ två och då gick vi och la oss direkt, men fan va roligt det va!

Idag gick vi upp direkt och gick äggpromenaden i Grums, sen åkte jag och Frida till mina ÄLSKADE farmor & farfar och åt där. Sen skjutsa hon mig till Bella i Sunne så nu sitter jag här och Bella tjatar och jag orkar inte lyssna men aaaaa nu ska vi gå ut hejdå

Vill bara säga att jag har världens bästa, roligaste, stördaste släkt.


systeryster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0