KANELBULLAR.

Åh vad jag har sovit dåligt inatt! Eftersom jag somnade på soffan igår så va det helt omöjligt att göra det sen på kvällen. Somnade till en stund tio i ett och det var hur äckligt som helst, min kropp sov fast min hjärna var vaken liksom, också drömde jag fast jag var vaken, så kunde jag inte röra mig i drömmen, det gick verkligen inte, jag var som förlamad. Och då kunde jag inte röra mig i verkligheten heller, paniken började komma krypandes lite smått! Men till slut lyckades jag lyfta på huvudet så jag "vaknade". Men samtidigt var jag vaken hela tiden... Jättekonstigt var det. Men nu är jag i alla fall hur trött som helst.

Nu för att hålla mig sysselsatt och vaken så det inte blir som igår, ska jag sätta igång med bullbak! Senare blir det då en nybakad bulla eller två med ett stort glas mjölk framför big brother... Inte mycket som slår det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0