LÅNG TEXT OM EN SKITBRA DAG.

Familjen jag var hos förut idag verkade hur gulliga som helst! Och Casper, lillpojken som jag ska vara barnvakt åt, verka hur go som helst också. Sex år och fräknig :) Och vad tror ni inte han skuttar omkring i när jag kommer då? JO, en sån här:

Hur snygg som helst, tror ni jag blev lite avis eller... Stannade där i några timmar och spelade wii med han, sen när jag kom hem skulle jag precis sätta mig med datorn och kolla på bb, då smsar Ebba och frågar om jag vill va med henne, och såklart ville jag det! Så drog vi ner på stan, träffa folk osv osv osv. Sen åkte jag epa hem för första gången i hela mitt liv!

Och nu har jag nyss kommit hem från stan ytterligare en gång, för Agri frågade en halvtimme efter att jag hade kommit hem om jag kunde komma ner och äta donken med han, så de va bara att sätta sig på moppen, sen på vägen hem fick jag för mig att åka genom vallhov, tror ni det va lite läskigt eller. Dimmigt och skitmörkt. Men kom hem levande iallafall! Nu ska jag faktiskt äntligen sätta på big brother, sen sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0