marabou mango finns ingenstans.........

Hatar att jag inte har en dator.. tror jag kommer tjata hål i huve på er om det. VILL HA DATOR.....

Idag så vaknade jag och fixade mig och åkte ner på stan och fikade med Malin. Vi prata om allt möjligt, mysigt som bara den. Sen gick jag och va med Agri, Amanda och Elin och var med dom typ resten av dagen. Fick reda på att jag skulle åka till Sunne tidigare än planerat imorn så lära åka hem och packa, och på hemvägen gick jag in på både ica och statoil och leta efter en marabou mango men det finns ju ingenstans i ruttna Sandviken.. Så jag fick bli utan.

Imorgon anländer jag i alla fall till Karlstad halv fem och på kvällen skulle jag grilla med min underbara storasyster och hennes kompisar. Också ska vi byta julklappar, borde väl va dags nu eller vad tycker ni? ;)



Kommentarer
Postat av: ebbalindholn

Haha! De finns på Willys;)))))

2011-04-21 @ 00:31:45
URL: http://ebbalindholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0