okej?!?!?!?!??!?!

Logga in här och tänkte typ. Jag ska bara kolla min statistik, för den lär ju ha sjunkit lite nu när jag inte har bloggat nåt. Så går jag in och kollar. Så har den åkt uppåt som värsta raketen! Så då ba kände jag för att göra ett inlägg.. Hehe. Men hur kommer det sig? Någon som har länkat mig eller?!!?!

Men mina dagar har väl bestått av vänner och longboard sen jag kom hem i princip. Och idag började skolan, det känns väl sådär. Har under dagen bara fått ondare och ondare i halsen, så nu ligger jag i sängen med en kopp honungste. Men nu ska jag kolla på ett avsnitt av big brother, sen sova. Och att våran kära Rodney Da Silva har åkt ut är ju bara för bedrövligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0