SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN.

Vilken kille på din skola är finaste 1-5?
Vilken tjej på din skola är finaste 1-5?
Det finns ingen speciell kille som verklien är att-dö-för-snygg. Men tar dom jag tycker ser bäst ut!
1. Hampus Kurvinen
2. Benjamin Nilsson
3. Jesper Törnberg
4. Linus Törnström
5. Emil Pihl Kugge

Och det här är tjejerna jag kommer på just nu.. Men det finns definitivt fler fina tjejer på murgårn än killar ;)
1. Alva Hörnfeldt
2. Matilda Myllykoski
3. Carolin Lindgren
4. Alva Jortsö
5. Diana Österberg 

Vart köpte du din longboard, och hur mycket kosta den?
På boardlife.se, 2 599:- tror jag.

Varför flytta du ifrån din mamma i västerås?
Lång historia, men jag trivdes inte helt enkelt, på grund av privata orsaker.

Vilken låt är din favorit låt?
Har olika hela tiden, men just nu lyssnar jag mycket på volbeat. Så Magic Zone, Thanks och E.T av Katy Perry också!

Hur många besökare har du varje dag? :)
Allt imellan 30-60 haha.

vad faller du för hos en kille?
Att han beter sig på ett gulligt sätt och säger gulliga saker till mig, haha sånt kan verkligen charma mig och det faller jag för direkt!

har du nån gång funderat på din läggning?
Funderat och funderat, det är väl klart jag har tänkt tanken typ, "undra om jag är lesbisk eller bi?" haha, men det är ingenting jag känner att jag behöver fundera över egentligen, jag känner mig väldigt hetero ;)

Hur många besökare har du ungefär varje dag? :)
Samma som där ovanför, 30-60 :)

Vad skulle du göra en dag om du vore osynlig? :)
Jag skulle nog komma hem till er ;) haha, också skulle jag spionera på massa folk också skulle jag snatta från affärer, hahahaha

Om du skulle till en öde ö och bara fick ta med dig 3st saker.. vad skulle du ta med dig då? :)
Mobilen, något att äta och något sällskap!

Är du på g med nån nu? Är det han som du var tillsammans med förut? :)
Nej

Är du lycklig?
En pojkvän på det här, så JA!

Är du väldigt social?
Nja, inte i stora sällskap eftersom jag är så jävla blyg. Men om jag är med några jag känner bra och som jag känner mig trygg med så är jag väl social.

Varför är du så fin ? ;)
Frågan är varför DU är så fin!

vad tycker du om den här klänningen att ha på nians avslutningsfest/skolavslutning/"bal" ? 

http://www.asos.com/Rare/Rare-Pom-Pom-Trim-Swing-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1532042&cid=8799&Rf-200=20&Rf-800=-1,59.885&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Cream&r=2

Om du har smycken och några snygga skor till blir det hur najs som helst, men annars var den för enkel tycker jag.

vad ska man göra om man håller på att förlora sin bästa vän, men inte är säker på om det är värt att lägga ansträngning på att få det och bli som förut igen?
Först och främst tycker jag du ska prata med hon/han om hur du känner. Om det ändå inte blir någon skillnad borde du börja umgås med annat folk och söka dig till nya sällskap, bli inte låst till din gamla kompis.
Det är klart man inte vill förlora sin bästa vän så du ska göra allt såklart för att inte göra det. Men om hon/han har förändrats och det är därför ni glider isär så finns det inte så mycket att göra, tyvärr.



Kommentarer
Postat av: Alva Hörnfeldt

Men vad söt du är då !! Tack detsamma Linnéa !

2011-04-12 @ 00:05:02
URL: http://aalvahrnfeldt.blogg.se/
Postat av: Malin K

Du får komma hem till oss även om du inte är osynlig <3<3<3<3

2011-04-12 @ 08:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0