TJUULÄÄN.

Nu har jag nyss kommit hem ifrån Ebba, och vad är det första jag får se när jag kommer hem? Jo, kattskrället har vält ner ett glas, så det ligger glassplitter och vatten över hela golvet på mitt rum... Hade lust att flå han levande.

Igår lärde jag Ebba att titta på Big brother så nu är jag stolt ;) Hon trodde det var jättetråkigt, men 340 000 tittare kan ju knappast ha fel... 

Klockan tre idag ska jag vara hemma hos en familj som jag eventuellt kommer få vara barnvakt åt. Skönt med lite extra pengar som är ganska lättförtjänta dessutom, älskar ju att vara med barn. Ikväll tror jag jag blir hemma, i alla fall vad jag vet än så länge, men vi får väl se om någon hör av sig. Men nu måste jag hoppa in i duschen!


Myyyyyycket gammal bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0