KYCKLING OCH CASHEWNÖTTER.

Åkte direkt till Spicy hot med mamma när jag kom hit, jag åt världens godaste maträtt. Kyckling med cashewnötter! Sen åkte vi till karamellfarbrorn, hyrde två filmer och köpte massa godis och glass. Kollade på ena filmen, vet inte vad den hette men den va rätt bra. Nu ska jag mysa ner mig i min älskade älskade fotölj, som mamma hade köpt till mig som en överraskning, och titta på ytterligare en film innan jag somnar.
Världens bästa mamma!
Cookie dough, vilken annars?

Kanske ingen skönhet precis, men satan vad skön den är.

Kommentarer
Postat av: ebbalindholm

chokidough********** hihi:)

2011-02-26 @ 16:26:37
URL: http://ebbalindholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0