HÅRFÄRGNING PÅ GÅNG.

Är hos mig med Malin, vi ligger med en varsin dator. Sociala. Men vad finns det att göra på vintern?

Nationella gick i alla fall skitbra idag, om ni ville veta alltså.
Haha, på ica björksätra förut så var det en turk, kanske i våran ålder som gick förbi oss tusen gånger, sen när vi gick ut från kassan kom han en bit efter oss, så gick vi mot söder, så kommer han efter och börjar gå snabbare och snabbare, och vi börjar också öka farten. Sen kommer han ikapp och bara, tjena tjejer, vad heter ni? Vart ska ni? Och Malin sa att han gick och höll på med handen i fickan med någonting, fast det såg inte jag. Sen kom Anna och hämtade oss typ vid söder, då börja jag springa mot bilen och då såg han det och börja springa hur fort som helst åt andra hållet, lite rädd? Hahaha, creapy var han i alla fall. 

Snart så ska Malin färga håret på mig, vad ska det bli? Svart? Brunt? Rött? Blont? Man vet aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0