ISABELLE ERIKSSON.

Ligger i sängen och jäser, har som vanligt tjockat i mig alldeles för mycket gottigt. Tittade på Shelter med familjen, min kusin och hans flickvän. Mysigt, filmen var sådär, eller jag gillar sånna skumma filmer, men det var FÖR mycket skumt liksom. Men en äkta skräckis!
Nu ska jag slå på någon film eller nåt tror jag, och sen sova. Och just det, på sportlovet åker jag förhoppningsvis till min älskade vän i Karlstad!!! Längtar!
Tack för att du alltid finns för mig, och att vi kan prata om allt. Du är den enda
som förstår mig till 100%. Du är vännen som aldrig sviker. Jag älskar dig!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig

2011-02-06 @ 02:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0