JAG DÖR, VAD ONT DET GÖR.

Varit med Ebba och Bella idag, käka på Aga och sen lite kladdkaka... Ångest nu då, tänkte ju ut och springa när jag kom hem, men nu ligger jag i sängen med världens jävla värk, det gör ont i tarmarna, hjärtat, lungorna, revbenen och upp i halsen, känns som det brinner varje gång jag drar ett andetag! Om det inte ger sig snart så åker vi till sjukhuset. Men sitter med en sån här varm ärtpåse på magen, fast den luktar ju så jävla illa så jag blir helt spyfärdig ändå. Men nu börjar den kallna, så måste springa iväg och slänga in den i micron igen!

Och just det, jag fick mvg på mitt nationella prov, fan va skönt!!!

Fina flickor!

Kommentarer
Postat av: Ebbalindholm

Du är fin

2011-02-09 @ 20:49:37
URL: http://ebbalindholms.blogg.se/
Postat av: Ebbalindholm

Du är också fin vännen

2011-02-09 @ 20:50:22
URL: http://ebbalindholms.blogg.se/
Postat av: Anonym

skrev du på alla frågor?:) jag hade svårt att hinna med tiden:( så känner mig väldigt nervös!!

föresten...visst har du MVG i svenska?:)

2011-02-10 @ 17:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0