JAG SVARAR.

Anonym om LÄNGESEN:
vad använder du för ansiktsprodukter morgon/kväll?
och för smink?:)

Svar: Jag använder ansiktsvatten och fuktkräm som heter Angels & Demons, jag fick det i julklapp men är inte helt nöjd med det. Man känner sig inte så superfräsch efteråt plus att den luktar jättemycket parfym och att det brukar svida i ansiktet när jag använder den. Kanske dags att köpa nytt haha, men min ekonomi räcker inte riktigt till just nu. Jag gillar mer när det luktar sådär fräscht! Också borde jag verkligen börja med sån där Daily scrub, men som sagt så räcker inte pengarna till. Förresten, någon som vet om det är bra?
När jag sminkar mig tar jag först fuktkräm, foundation från Nivea, concealer från Make up store, lite puder, mascara från Isadora och lite rouge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0