LÖRDAG ÄR MIN CHILLDAG.

Har nyss sovit några timmar lite till och från... Den här jävla mensvärken försvinner verkligen inte! Åååh, jag ser ärligt talat FRAM emot att bara vara hemma ikväll, åka och hyra en film och trycka i mig godis. Borde ta en dusch också, är så ofräsch nu så det är inte sant. Somnade i sängen med mjukisar, tjocktröja, halsduk, tofflor och täcket över mig. Haha så ni kan ju bara föreställa er! 
Men imorgon blir det nya tag! Nu ska jag lida vidare.
Fick låna en skitsnygg tröja av Agri också. Ignorera dock att jag ser jättetjock och allmänt äcklig ut haha. Och min söta katt i bakgrunden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du något med han agri eller ? ;) en massa om han tycker ja

2011-02-19 @ 14:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0