MARANGONI.

Fikade med Malin Kurvinen idag, satt och prata i över 2 timmar. Hur mysigt som helst!
Sen kom jag hem, och det första jag gjorde var att dra på mig springkläderna och gå ut och springa. Med volbeat i öronen, tror det inte finns någon bättre peppmusik. Så får man tid att tänka på så himla mycket.

Jag kommer på mig själv med att skina upp om en sol varje gång jag pratar om dig. Det är sjukt, älskar men samtidigt hatar att tänka tillbaks på allting. Vart jag än är, när det än är, och om jag ser någon som på minsta lilla sätt liknar dig, så går det ett lyckorus genom hela kroppen. Sen kommer besvikelsen när du vänder dig om, och är någon annan.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa lite käk med far!

Kommentarer
Postat av: Malin K

Tack själv mitt hjärta. Jag tycker också det var supermysigt. Vi gör om det snart igen tycker jag. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-02-09 @ 19:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0