SVAR PÅ FRÅGOR.

hej! trivs du bra där du bor nu? :)
Hej therese! Ja det gör jag, men klart det är lite upp och ner ibland.

Har du och hampus gjort slut isåfall varför?
Ja, det har vi. Det tog slut för att vi bråkade så mycket. Det var riktigt jobbigt för mig ett tag, men nu har jag faktiskt kommit över det.

Varför tog det slut mellan dej och hampus?
För att vi bråkade väldigt mycket, men känns även som att det fanns sina andra orsaker.

Var han/du otrogen?
Nej, inte vad jag har fått veta om i alla fall. Men det tvivlar jag faktiskt starkt på.

Hade ni sex med varann?
Ja.

Ni får fortsätta fråga! Jag hade bara så tråkigt nu så jag ville svara på de frågor som redan hade trillat in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0