SVINDYRT.

Sitter och kollar tågbiljetter till Bella redan, tänkte ju smart jag, om jag kollar så långt i förväg så kanske det inte blir så jävla dyrt! Det är ju i alla fall 3 veckor tills jag ska dit. Men ändå går det på 535 kronor, tur och retur till karlstad! Bara jag som tycker det är svindyrt?
Dessutom är ju SJ inte så värd så mycket pengar, VARJE gång jag åker med dom blir det krångel. Som en grej jag läste nånstans för några dagar sen, en dotter satt och pratade med sin mamma:
-Mamma, konduktören sa ju att tåget skulle åka om en minut, varför står vi fortfarande kvar?
-Det var en SJ-minut konduktören menade, och den kan vara huuur lång som helst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0