MALINS CHEESEBURGARE, ALLTSÅ HAHA.

Ska försöka göra långt till kort, och sammanfatta dagen lite snabbt.
Följde med Ebba hem efter skolan, vi gjorde kladdkaka. Orkade äta en bit sen fick jag inte ner något mer...
Sen tog vi bussen till Valbo med Malin också, där gick vi runt lite, och Malin hittade en jättefin skjorta och ett halsband åt mig som jag köpte. Kommer upp bild på det. Sen kom Bella och Jonas också, vi gick vidare till Valbos donken och satt där ett tag.
Vid halv tio tog vi bussen hem, fick stå på rese och frysa fötterna av mig i typ 20 min. Men nu är jag äntligen hemma! Hur trött som helst. Ligger i sängen och pratar med min bästa vän i skype. Båda vi kan ju så mycket om skype, eller inte!
Malins cheeseburgare, hahaha, BARA ost och bröd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0