WIERD DREAM.

Kvällen igår var kul, träffade lite folk och så. Ligger hemma hos Ebba nu och har nyss vaknat, hon ska till kungsberg när som helst, men jag ska ligga kvar och sova en stund till.

Vet att det är skittidigt, men måste verkligen skriva vad jag drömde innan jag glömmer bort det! Jag, Ebba och Malin var typ ute på en stor motorväg och körde rally bland alla bilar, dom två körde på en motorcykel och jag körde på en annan, och det gick verkligen inte att svänga med den, så jag körde över på andra körfältet och grejer. Sen stannade jag för fanskapet gick ju inte att styra, då var Malins mormor och morfar där vid vägkanten och leta efter Malin, för hon skulle tydligen döpa sig? Sen helt plötsligt så var vi i en kyrka, så var pappa och min lillebror där också, plus min farbror och mina kusiner. Så var det sånna här dop när massa kunde döpas samtidigt, så då var en kille från Sunne där och skulle döpa sig, och jag fattar inte vart jag fick han ifrån för jag har inte tänkt eller pratat om honom på hur länge som helst? Så skulle nån mer dit, så titta jag ut genom fönstret vem det var, då var det laserturken fast han satt i rullstol, och han skulle döpa sig. Haha, asså? Sen sprang jag och min bror runt lite i kyrkan, så hade vi en tv som vi kollade på nån wannabe version av Lilo & Stitch. Och i hela jävla kyrkan var det möss, råttor och tvättbjörnar. Så jävla äckligt, och jag va skiträdd för dom där tvättbjörnarna, medan min bror typ kelade med dom. Och det var hur stora råttor som helst. Sen vaknade jag, det går inte att beskriva hur jävla konstig drömmen var, men det gör det aldrig haha. Och ingen kommer väl ändå orka läsa allt så;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0