Bröllopet igår

Bröllopet igår var seriöst hur fint som helst, finaste jag varit på i en stor kyrka med massa gäster! Pappa och Anna var värdpar så vi fixade nästan allting, även en överraskning som ingen annan visste om som var att pappa skulle sjunga! Så när brudparet hade kommit in gick pappa upp på altaret och sjöng och ni skulle ha sett deras ansiktsuttryck, dåligt överraskade dom blev! Fatta va stolt jag va över pappa då, för det första sjöng han så jävla fint så tårarna började rinna på mig och för det andra va han extremt snygg, i helvit kostym och rosa skjorta. Jag tänkte filma men kom på när han stod uppe vid altaret att han hade min mobil i sin ficka. Men han sjöng i alla fall den här, fast han sjöng den på svenska men jag hittar ingen svensk studioinspelning så det låter bra.



Den här stunden
är du och jag
och vår kärlek
här just i dag
Jag vill älska
jag vill älska dig
i all evighet

Här bredvid dig
lovar jag dig
evig trohet
inget kan skilja oss
Vi ska dela
glädje och sorg
i all evighet

Du är den som får mig att bli hel
och himlens alla stjärnor
lyser upp vår väg
Vår kärlek den har vuxit mer och mer
Så ta min hand - vi har varann

Den här stunden
är bara vår
Den här stunden
i kärlekens spår
Jag vill va' med dig
hela mitt liv
i all evighet

Du är den som får mig att bli hel
Och himlens alla stjärnor
lyser upp vår väg
Vår kärlek den har vuxit mer och mer
Så ta min hand - vi har varandra

Vi är här nu
här du och jag
våra löften
vi säger idag
Hör dom orden
jag vill älska dig
i all evighet

Hör dom orden
jag vill älska dig
i all evighet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0