jag svarar

Anonym om DAG 8 och DAG 9:
hejsan
undrade bara hur du började med att sitta barnvakt?
hur fick du iden? la du ut några annonser eller hur gjorde du? Kram


svar: Det är min låtsasmamma Anna jag har att tacka för att jag får sitta barnvakt. De två killarna jag sitter barnvakt åt, deras mammor är båda bekanta med min låtsasmamma, och de behövde hjälp med killarna lite då och då, så då tyckte Anna att det var en bra idé att låta mig få sitta.

Men om du är sugen på att börja sitta barnvakt så är det ju en bra idé att lägga ut en annons, höra i området eller om din mammas kompis kanske behöver hjälp med sitt barn. För det är ju väldigt lättförtjänta pengar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag har funderat på det, som sagt lättförtjänta pengar är det juh lätt!

2011-06-02 @ 10:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0