ÅKT BUSS & TÅG I FYRA TIMMAR.

Men nu är jag hemma! Ligger i sängen (haha, älskar att den meningen finns med i 90% av mina inlägg) och ska sova strax, fy va jobbigt det var att lämna min bästa vän i Karlstad... Men vi träffas snart igen hoppas jag, kanske under påsken. Pratade också lite smått om gymnasiet också, ska kanske göra ett omval...? Hmm...
Usch, ligger och kollar på min ouppackade väska och högen av läxor som jag skulle ha gjort under lovet. Får ångest... Men ska ta tag i det imorgon, tv på söndagskvällen är ju ändå viktigare då den bjuder på Solsidan, Big brother och The walking dead!
Kommer sakna att vara i Bellas retro-rum!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du välja om du ska göra omval?

2011-03-07 @ 15:45:10
Postat av: carro

gud så fin du är flicka!

2011-03-09 @ 10:34:37
URL: http://caarroliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0