ÅRE!

SÅ! Nu har jag äntligen tid att sätta mig här efter all stress och stök. 

Pappa kom in i mitt rum imorse och sa att jag skulle komma ut till köket. När föräldrar säger sånt blir man ju lite smått nervös, haha. Men när jag kom ut och satte mig sa han att vi hade en stuga bokad i Åre den här veckan, och vi skulle eventuellt åka dit, men bara KANSKE. Men det blev som jag ville, och nu åker vi! Ska bli så grymt kul. Missar ett nationellt prov när jag är borta, så det är väl inte så bra. Men det får jag ta igen när jag är hemma igen!

Vi får se hur det blir där uppe med internet och så, men om vi får tag i något kommer jag fortsätta blogga som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0