BACKEN BLIR.

Imorse åkte vi direkt ner på byn och handlade frukost. Gick in på bageriet och köpte helt nybakat färskt bröd, underbart! Det blev värsta hotellfrukosten. Sen var vi nere på byn och gick igen, letade ihjäl mig efter en mössa, och hittade en okej till slut. Inte så lätt att hitta billiga saker i Åre inte... Sen har vi suttit i solen ute på verandan, åh GUD så underbart det är när solen ligger på! Nu har jag nyss kommit hem, hade ingenting att göra för att Anna och pappa åkte längd, så jag gick ut och gick en stund. 

Imorgon tror jag det blir ut i backen i alla fall! Har inga egna skidor, men Carolin som också är i Åre just nu, är så snäll så hon lånar ut ett par till mig! Bara så ni vet kommer det inte bli så mycket bilder den här veckan, tror alla kommer komma i slutet. Men vi får väl se hur det blir. Tänkte om ni tycker det är tråkigt att läsa utan bilder.


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://open.spotify.com/track/0jGgxmO82YIGkcoRb4jngg DU KOMMER ATT ÄLSKA DEN mvh malin

2011-03-14 @ 20:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0