BLOGGA IGEN?

Dom här dagarna har jag insett en hel del saker... På rätt så kort tid.

Jag är faktiskt inte så kär som jag trodde.

Jag har också insett att jag saknar en viss person en hel del. Och jag har kunnat ta till mig och faktiskt inse att dagarna tillsammans med den här personen var guld värda och inte bortslösade som jag har kallat dem. Jag har förut inte velat erkänna för mig själv hur jag känner, så istället har jag försökt förtränga det och släppt ut känslorna i ord istället. Ganska elaka saker har blivit sagda. Men nu har jag bestämt mig för att inte stöta undan tankarna och saknaden när den väl kommer, utan istället tänka tillbaks och säga, fan vilken bra tid jag hade med den här personen!

Sen kan ni få lite annan info...
Det är en hel del plugg i skolan, känner fortfarande att jag verkligen inte orkar prestera. Gjorde nationella idag, delprov B i biologi (Jag har förresten inte fått göra prov A bara för att jag va i Åre då!) och jag tror det gick helt okej. 
Sen lite mer kul saker, jag och Agri åker eventuellt till Värmland vecka 14. Skulle vara grymt kul, så hoppas på det bästa! Och en sista sak, moppen är igång igen! SÅ HIMLA SKÖNT!


Sköning i skolan, hahaha även att han hade sönder den idag. Han skulle visa mig att han kunde gå ner i split så bara hör man RIIITSCHH. Så kollar han upp på mig, glömmer aldrig hans ansiktsuttryck då! Och det är inte ens hans onepiece heller! Låg typ på golvet och kissade på mig av skratt...

Kommentarer
Postat av: Malin K

<3 <3 <3

2011-03-25 @ 10:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0