SOV SÖTT.

Bella ligger bredvid mig och sover... Nu ryckte hon till lite för jag nös, hihi. 

Kom fram till Karlstad klockan fyra, så skönt att äntligen få vara med min bästa vän! Vi tar verkligen vara på tiden, jag har bara varit här i 10-11 timmar, men vi har ändå hunnit med jättemycket. Och imorgon ska vi på bio med Emelie, vi ska se 127 timmar tror jag. Nån som sett den? Är den bra?

Bella har en miljon gamla bilder på sin dator, och var bara tvungen att ladda upp den här! Dels för att Fredrik var så jävla söt, och dels för att jag saknar Sunne-tiden så sjukt mycket. Skulle göra VAD SOM HELST för att få gå om mellanstadiet. Men nu ska jag också ta och sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0