GRÄDDKRIG I SKOLAN.

Fettisdagen, pannkaksdagen och internationella kvinnodagen, alla tre på samma dag!

Fick semlor i matan i skolan, tror det var första och sista gången, för i slutet av dagen var det grädde lite överallt i hela skolan, och en hel del hade haft kul med gräddkrig. Till exempel Ebba, Agri, Malin och jag. Det var Ebba och Malin som började lite smått på varandra, sen kom Agri också blev även han inblandad. Dom var kladdiga lite överallt, och det slutade med att Malin slängde världens största klick grädde i mitt ansikte och sen sprang hon och dom andra iväg, så jag stod själv mitt i matsalen med grädde i hela fejset, tror ni jag skämdes lite då eller, haha! Men höll på att kissa på mig av skratt ändå.

Sen följde Malin och Ebba med mig hem, så stekte vi pannkakor i massor som vi åt med glass och sylt.

Och kvinnodagen har jag ju firat genom att vara med mina favorittjejer! Så därav har jag ju hunnit firat alla tre på samma gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0