HELT TVÄRSLUT.

Ligger i sängen nu och tänker aldrig röra mig ur fläcken. Om jag tyckte jag var trött igår när jag kom hem, så är det inget mot vad jag är idag. Jag är helt slut! Inte bara efter en hel dags skidåkning, utan också två timmars after ski, då jag fick stå upp hela tiden med pjäxorna på fötterna. Men annars har det varit ännu en kanondag, fint väder, bra backar bla bla.. Åkte med Anna och pappa först, och sen med Carro. Hon skulle kanske ha blivit kvar här och åkt med oss hem på fredag, för hennes föräldrar åker hem ikväll, men tyvärr blev det inte så. När jag har samlat krafter nog ska jag ta tag i mig själv och gå ner till statoil och köpa choklad. Fram tills dess ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0