IRRITATIONSFAKTOR: HÖG.

Somnade fem minuter efter att filmen hade börjat... Lite trött tjej!
Nu ligger jag i sängen och är jävligt irriterad, bra start på morgonen! För det första; Eric Saade vann igår. Tack Sveriges fjortisar. När man själv slösade sex kronor på att försöka ge Swingfly någon chans :( Sen för det andra; Jag ska fika med Agri idag, men han kunde inte förrän klockan åtta ikväll, vilket betyder att jag skulle ha kunnat följa med Ebba och Malin till kungsberget idag. Men det är ju lite sent nu. Och för det tredje; En tjej på facebook har 106 som gillar hennes profilbild. Vet ni varför? Hon står och putar med läpparna, puffar upp håret och har pressat upp sina tuttar så högt det bara går. Sånt gör mig verkligen, VERKLIGEN, irriterad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0