ONT I RYGGEN.

Om åtta minuter har jag inte internet på mobilen längre! Vet helt ärligt inte hur jag kommer klara mig, kollar facebook var femte minut annars typ.

Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon bär det av hemåt. Ska bli skönt att komma hem till min egna säng. Har fått för mig att min skolios har blivit värre under tiden vi har varit här, pga av att vi har åkt skidor, att jag inte har sovit i min egna säng, att jag har ansträngt ryggen mer än vanligt helt enkelt. Har i alla fall sjukt ont, när jag tänker på hur sne min rygg egentligen är så får jag nästan ångest och det känns som att den ska gå av vilken sekund som helst. Och på allt det så har jag jordens mensvärk också. Inte kul!
Nu klarar jag inte av att sitta här längre, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0