SLAPP DAG.

Gick och la mig tjugo över nio igår, så jag somnade väldigt tidigt. Därför vaknade jag tidigt idag, KLOCKAN SJU. Och somna om kunde jag inte heller, så det var bara att kliva upp.

Inga skidor idag, har ont i hela kroppen och mensvärk har jag också. Så idag står plugg på schemat, och även fast jag har världens läge för att plugga (ute i solen med världens utsikt) så går det ändå segt. Känns som att inget fastnar i huvudet. Jag somnade där ute ett tag i solen, så nu känner jag verkligen att jag har fått färg i ansiktet :)

Förlåt än en gång för att det bara är massa text och inga bilder, har ingen överföringssladd till kameran med mig hit så enda bilderna ni eventuellt får se är dom som Carolin lägger ut på sin blogg. Men fler bilder kommer i slutet av veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0