SPÖKAR DET?

Måste berätta en skitäcklig sak! Bella har ju en egen stuga ute på gården som vi sover i. Så låg båda och sov, och helt plötsligt vaknade båda av att dörren bara öppnades. Och det har den aldrig gjort förut, och det blåser liksom inte ens ute. Så kollade vi på varann, skiträdda, med ögonen uppspärrade. Och PRECIS innan dörren hade öppnats hade jag drömt att någon sa typ såhär till mig; "Du pratade med någon som aldrig existerat", så skulle jag säga det till Bella, men då öppnade hon munnen och bara, vet du vad jag drömde precis innan dörren öppnades! Så hade hon drömt att någon sa till henne, "Litar du inte på dörren?" Så båda hade drömt att nån sa nåt, sen öppnades dörren. Hur stora är oddsen för det?
Också hade hon två papper på dörren som är spårlöst försvunna... Läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0