SUNNE.

Nu var det ett tag sen jag skrev här. Men jag, Bella & Emelie var som sagt på bio igår. Vi såg 127 timmar, den var jättebra! Verkligen sevärd. Sen åkte vi hem och gjorde inge speciellt. Somnade hur sent som helst.

Imorse ringde min moster och väckte mig och fråga om jag ville med till Sunne, så jag gick upp och åkte med henne hit. Har ätit tacosgratäng och kollat på film och ätit onyttigt. Nu har hon gått och lagt sig, och jag sitter framför teven och kollar på Big brother... Det är asbra, har verkligen fastnat för det, speciellt när man börjar kolla och "lär känna" alla deltagare.

Men åker tillbaks till Karlstad till Bella imorn, klarar mig inte längre utan henne... Tror jag börjar bli kär... Fast Bella har ju typ fyra andra ragg, så jag är ju rätt körd ändå...

Kommentarer
Postat av: amanda

saknar att umgås med er. .

2011-03-05 @ 22:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0