VISA LITE RESPEKT!

Sitter här och det KOKAR i mig. Jag är så jävla arg, jag är BB-roza arg! Jag har under hela den här veckan reagerat väldigt starkt på många killars beteenden. Hur dom går över gränsen gång på gång på gång, hur dom stampar på folk som redan ligger, speciellt tjejer, hur dom beter sig mot folk överhuvudtaget. Åh, jag är så himla arg och irriterad nu! 

Hur svårt kan det vara att respektera en människa för den det är, hur JÄVLA svårt kan det vara att känna lite medkänsla, hur svårt kan det vara att tänka till lite innan man säger något eller skriver ut något idiotiskt över hela facebook?

Hur kan man NJUTA av att göra en annan människa ledsen? Det kommer jag aldrig förstå. Man måste må så jävla dåligt själv om man klarar av att sjunka så lågt. Och sen att skratta åt det. Nej, jag FATTAR verkligen inte.

Så killar, ni behöver inte försöka motbevisa er själva längre. Det är officiellt bekräftat nu - ni ÄR en bunt med idioter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0