August Rush

Känner att jag inte har varit så social med omvärlden idag, fast den har inte vart så social med mig heller.. Men sånna dagar behöver man ibland också, har ju vart sjukt trött så det är ju inte så konstigt kanske heller.

Tror aldrig att jag har vaknat så sent som jag gjorde imorse, ändå har jag vart jättetrött hela dagen. Duschade och så, sen tog jag longboarden ner på stan och skulle hämta min moppe hos Agri där han, Amanda och Johanna var. Var med dom en stund, sen följde jag dom till resecentrum, och sen åkte jag hem och har bara varit hemma. Nu ska jag ladda ner August Rush, så himla fin och bra film, om ni inte har sett den, gör det!


Var också i denna film jag hittade min pudding Jonathan Rhys Meyers (han längst till vänster i min header)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0