Bäst med Bella

Förlåt att jag inte skrev nått igår, men cruisingen va väl trevlig, vi kämpade att få åka med någon i den eftertraktade rundan men ingen vågade ta med oss, haha.. Sen åt jag och Bella på viking och sen åkte vi hem, var tvugna att va hemma tidigt hahah kul...

Och nu skulle ju egentligen Bella varit påväg hemåt, men det blev ändrade planer och hon stannar till åtminstonde tisdag, men jag hoppas på längre!!! Nu står hon i duschen och sen ska vi ut och träffa Philip trorja, sen ikväll är de utröstning i big brother som måååste ses. Hehe aja puss!

Förlåt att mina inlägg är så tråkiga men orkar inte lägga ner mig nu när Bellzor är på besök



Kommentarer
Postat av: ginger

snygg du är då

2011-05-29 @ 13:37:58
Postat av: Ellinor

Hejsan, jag måste få säga att jag tycker om din blogg. Den handlar om lite allt möjligt lixom och det gillar jag, du skriver ibland att den är tråkig och emo men den ska juh handla om dig, och det du gör och vad du tycker och tänker,det är juh din blogg! Jag tycker inte att du ska sluta blogga,asså även fast du bara lägger in ett litet inlägg äh det kul att läsa. Jag gick in på den härom dagen för första gången och fastnade i ca två timmar efter att jag börjat läsa den från början, nu är jag inne varje dag!Kram

2011-05-29 @ 20:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0