Fööörrbannaddddd

Jag blir så himla irriterad på:
  1. Killar som playar runt, som inte har växt upp än och inte har några känslor.
  2. Tjejer som skriver ut på facebook/bloggen hur kasst livet är, och när folk kommer och verkligen försöker muntra upp dom så är dom ändå hur jävla negativt inställda som helst.
  3. Folk överhuvudtaget som är allmänt elaka, tror att dom äger hela världen osv. Vad vinner ni på det? Det är inte direkt så att ni får FLER vänner.
  4. Folk som är tjuriga när man är flera stycken och försöker ha kul. Det klarar jag verkligen inte av, det smittar av sig på alla!
Sen var de inge mer tror jag.. Men har gått och irriterat mig på det här i en vecka snart så lära skriva det nånstans haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0