Förintelsen

Nu har jag bultat in 20 sidor historia i huvudet, och nu sitter jag fan med tårar i ögonen och är skitarg, för jag har hittat en hemsida som drivs av personer som hävdar att förintelsen (koncentrationslägren under andra världskriget där 5-6 miljoner judar dödades) aldrig har existerat! Ursäkta, men vad är det för teori? Varför skulle man hitta på nått sånt, och hur kan man ens tänka tanken när det finns så löjligt självklara bevis för att det har hänt? ÅÅÅÅÅH jag blir så irriterad. Visst, det skulle vara bra om det aldrig skulle ha hänt för jag förstår inte hur människor kan vara så grymma och hänsynslösa och döda över fem miljoner oskyldiga människor. Jag själv skäms över att vara människa ibland helt ärligt. Men gå in och läs om dom här. Tyvärr så är dom ju svenskar också!




Så det här har aldrig hänt? nähä, okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0