Från ig till mvg

Nu har jag nyss gjort klart en analys till ett hemkunskapsarbete så nu hoppas jag det blir ett VG i slutbetyg! Skulle va härligt det. Sen är det enda jag behöver ta tag i spanskan och gympan som jag har blivit orättvist behandlad i, tycker jag i alla fall haha, så det har jag IG i nu.

Var till valbo idag, det blev en ny bikini och lite andra småsaker. Letade efter ett par skolavslutningsskor men hittade verkligen INGA, så kom jag på att jag hade ett par smaragdgröna kilklackar hemma, så dom testade jag när jag kom hem och det blev superbra tillsammans med klänningen! 



Också köpte jag en deo och en body lotion men det orka jag inte ta kort på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0