Från igår

Jag, Amanda och Agri skulle till Gävle igår för att shoppa. När vi kom till stationen i Gävle såg vi att det gick ett tåg mot Stockholm och det kostade bara 200 kronor tur och retur, och vi bestämde oss lite spontant för att ta det, så det blev en impulsresa till huvudstaden! Vilket kanske inte var så populärt bland vissa av våra föräldrar.. Haha, men det är smällar man får ta. När vi kom fram kändes det som en helt ny värld, okej vi var i Stockholm, men tänk er, vi fick uppleva Stockholms nattliv. Var på stureplan (status, jag vet) och tittade lite desperat efter kändisar, såg inte en enda.. Om jag hade sett Rodney, jag lovar det hade gjort mitt liv! Vi träffade Villeh också (som är med på bilden från mitt mobilblogginlägg) som guidade runt oss lite. Sen stressade vi tillbaks till centralstationen till vårat tåg som gick hem 00.50. Tågresan hem var ju också en riktigt rolig del av kvällen. Tack för en sjukt rolig kväll/natt!
Utanför slottet, dit Agri absolut skulle. Vakterna lämnade sina poster för att ta några kort med oss, får dom verkligen göra det?!
Tror aldrig jag har skrattat såhär mycket, klockan var runt två på natten, folket i vår vagn låg och sov, vi var övertrötta och alla var nog GANSKA irriterade på oss!
Om man lyssnar noga hör man att tjejen som satt bredvid oss på andra sidan gången säger "Fy vad illa det lät", och i slutet säger hon "Nu går jag härifrån", hahahaha åherregud.
Hatar mitt skratt och min röst haha men men. Klockan var tre på natten och vi satt på donken i Gävle och väntade på skjuts hem, haha så fuuuuult!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0