Haft lock för örat sen igårkväll

Som ni ser på rubriken så har jag lock för örat, och det är vääldigt irriterande. Hör jättedåligt och har gjort det hela dagen... 

Idag har jag bara segat hemma och plockat undan för våran städhjälp kommer imorgon igen. STÄDHJÄLPEN♥♥♥ Slipper damma och dammsuga och det är underbart. Nu ligger jag och tittar på tapeter eller färg till mitt rum, har verkligen INGA idéer, men jag vill att rummet ska bli något "unikt" och gärna lite retro för det tycker jag är hur snyggt som helst. Men som sagt har inga idéer så om någon ville hjälpa mig skulle det vara uppskattat!


Google fattar ju tydligen inte vad retro är för någonting så det här var den enda någorlunda bilden jag hitta, men jag vill inte ha mitt rum så ljust vill ha lite mer dom här färgerna:

Så himla mysigt och fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0