Hej depp

I ett försök att få bort allt depp åkte jag ut med Amanda, Agri och Johanna. Och det lyckades rätt bra, kan man ha tråkigt tillsammans med såna människor? Tror inte det ja..

Men nu såhär i efterhand är jag inte precis så mycket gladare. Läste nyss på en kompis blogg att hon måste sluta jämföra sig med andra innan hon skulle tappa bort sig själv. Och då slog det mig att det är exakt det som händer mig. Har känt något inuti mig dom senaste veckorna men inte vetat vad det är. Men jag börjar tappa bort mig själv. Riktigt rejält också. Ni får ursäkta mina emo-inlägg, men bloggen är ett väldigt bra utlopp för mina känslor sånna här stunder! 



Kommentarer
Postat av: elina

sv: Ja helt sjukt ... Ja det var Erik Gisslén, och Casper Sjöblom

2011-05-24 @ 19:48:16
URL: http://elinaaviolaa.blogg.se/
Postat av: Malin K

Kom ihåg att du är värdefull Linnéa <3 <3

2011-05-25 @ 08:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0