Jag överlevde 21 maj!

Kalla mig fjant, men jag har faktiskt haft nån slags ångest inför den här dagen. Gissa varför? 

Två gånger den här veckan har jag nästan fått panik när jag har tänkt på idag, jag vet ju innerst inne att det inte skulle kunna hända (eller?), men jag är så lättskrämd och lättpåverkad av vad andra säger haha. Men när väl dagen kom kände jag ingen större oro, inte varken 03.00 eller 18.00 eller vilken tid det nu var det skulle inträffa... Nu sitter jag ju i alla fall här och jag är väldigt levande! Nästa datum att oroa sig inför är den 21 december 2012...

Var ni lika orolig som jag, trodde ni att jorden skulle gå under?



Längtar inte hit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0