Nya converse

Tjulän, slutade halv 10 idag för lektionerna efter lunch blev inställda. Åkte hem till Ebba, och sen kom pappa och hämtade mig så åkte vi till sjukhuset. Åh fyfan vad jag skämdes, va hur risig som helst och tror ni inte jag fick snyggaste doktorn på hela björksätra sjukhus? Dog lite 

Sen åkte jag och Ebba till köpis där jag förmodligen hittade min avslutningsklänning, jättefin var den, vit med lite volanger och sisådär. Köpte även äntligen nya converse, haha skillnaden mellan dom nya och gamla är brutal. Också färgade Ebba håret på mig så nu luktar mitt hår sådär fräscht och nyfärgat! Arab black blev de :( Även att färgen hette så haha.


fresh, så jävla äckligttt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0