Skoltröjorna har kommit!!!

Tror ni min rygg är lite död nu eller, nyss varit ute och målat tjugoåtta brädor. TJUGOÅTTA!!!

Haha, hade skönaste håltimmen idag, 3,5 timmar, åkte hem till Malin och stekte pannkakor sen la vi oss och sov, något som verkligen behövdes för min del! Sen tillbaks till skolan i typ 30 minuter och få våra skoltröjor. Jättesnygga vart dom och orkar inte knäppa kort själv så snor från Malin haha 



Hoow cuuul is daaat

Just det
, vi fick reda på lite betyg idag också, och just nu ser det ut som jag har MVG i svenska, engelska, bild och historia, hur nöjd som helst!!! Historian blev jag verkligen förvånad över så det va kul att höra. Och jag va helt säker på att jag hade sänkt mig till G i matte och IG i gympa men det hade jag inte, fan va skönt!!! Enda jag behöver ta tag i nu är den där jävla spanskan som halva min spanska grupp har IG i nu på grund av våran lärare (som nu har sagt upp sig på grund av oss haha). Äcklet satte IG på dom som ogilla honom och som käfta emot honom, och alla andra fick MVG. Hur rättvist är det på en skala? INTE ETT DUGG. Jag hade VG i spanska tidigare så jag tror inte direkt att jag kan sjunka ner till IG nivån, då måste han nog inse att det beror på honom själv eftersom han inte ens kan svenska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0