städhjälpen kommer snart..

Igår kväll åkte jag och Bellis ut och va med först Agri en stund, sen träffa vi Ebba så åkte vi till Philip och några fler och spelade basket. Men myggorna åt fan upp en så jag undrar nu hur mina ben ser ut! Typ en miljard myggbett. Sen vid halv tolv tiden skulle vi börja åka hemåt, och de va då jag upptäckte att jag hade punka på moppen, börja nästan gråta hahahaha. Men vi tog oss hem i alla fall.

Nu sitter vi med en varsin data i soffan och städhjälpen kommer snart hit. Och jag vet inte om man får va hemma när dom är här. Liksom, pinsamt att sitta och bara kolla på när dom städar, eller vafan ska man gö? Haha, jaja vi kanske går ut och lägger oss i solen. Men vi hööörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0