Trött måndag

Okej, inte bloggat sen fredags, dåligt gjort av men jag har faktiskt mina orsaker.

Dels har pappa varit upptagen med datorn hela, och då menar jag verkligen HELA helgen. Sen har jag spenderat största delen av helgen utomhus och på hedåsen, även idag, så jäkla skönt väder ju! Och igår hade ju blogg.se nåt driftproblem så då hade jag ju ändå inte kunnat blogga. Men nu ska jag verkligen försöka, vet att jag inte kommer orka så mycket under sommaren och nu när det har blivit varmt och så utomhus. Men som sagt, dom senaste dagarna har bestått av värme och bad, i lördags var jag på födelsedagsfest hos Ebba också vilket var skitkul! Kan slänga in lite bilder från då, sen måste jag verkligen plugga lite innan jag somnar. 


Födelsedagsbarnet


Orkar inte leta på nå fler bilder, finns hur många som helst från kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0